مدرسة الجامعة الإعدادية الموحدة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مدرسة الجامعة الإعدادية الموحدة

أفضل موقع مدرسة على مدارس جامعات مصر

الرئيسيةبوابة المدرسةأحدث الصورالتسجيلدخول
مرحبا بك فى موقع مدرسة الجامعة الإعدادية الموحدة تفضل بالدخول إذا كنت عضو وتفضل بالتسجيل إذا كنت جديد معنا.

تعاونوا لتكوين مدرسه بمعنى الكلمه

كاتب الموضوعرسالة
mlka bla mmlka

انثى عدد المساهمات : 1

تعاونوا لتكوين مدرسه بمعنى الكلمه Empty
مُساهمةموضوع: تعاونوا لتكوين مدرسه بمعنى الكلمه   تعاونوا لتكوين مدرسه بمعنى الكلمه Icon_minitimeالأحد أكتوبر 21, 2012 9:40 pm

Laughing
بسم الله الرحمن الرحيم
اول لما دخلت المدرسه ولقيت المدرسين والناظره بيحاوله يظبطوها ويخلوها تكون صح مدرسه مش نيل كلب فرحت اوى وقولت للمديره انى فرحانه على التغير ال بيحصل واتمنى تكون كده ديما بس الايام ال فاتت اثبتت عكس ال كونت متوقعاه خالص فى اول السنه الدراسيه شويه عيال سيس ميعرفوش اى حاجه عن السياسه ولا اى حاجه عملوا مظاهره قولت الحمد لله كبروا وبقوا رجاله وبيجربوا الصوت العالى وحزنت اوى ان مكنش فى اى حد بيوقفهم عشان دى مدرسه مش مكان للمظاهرات لو عايزين تعملوا مظاهرات اعملواها بره مش فى المدرسه ماعلينا مش ده الموضوع ال خلانى اكتب عن المدرسه قصدى النادى ال معتبرينوا مدرسه انا انهارده حصل موقف فى الامتحانات ومع المدرسين غير وجهة نظرى خالص انا وبعض الطالبات ان المدرسه تتغير
اولا :الامتحان ازى امتحان لاوله ثانوى عام هندسه يكون حصه وحده ولله ولله ولله كل طالبات فصل .......محلوش اخر سؤال وطلبه متفوقين ازى 44طالبه متحلش اخر سؤال عشان مفيش وقت ازى مدرس يدخل اول لما تتوزع الورقه ويقولوا الامتحان حصه وحده عشان يوترونا الطالبات كلهم توتروا وكونا بنكتب بسرعه البرق والمسائل ولله مش سهله الطالبات المتفوقات خدوا فى كل سؤال 10 دقائق وفى ال خدوها فى 15 المسائل طويله ومش سهله ومحتاجه تفكير اول لما خلصت الحصه التانيه ولله مفيه دقيقه حتى للمراجعه ولا لاجابه باقى الاسئله اتسحبت الورق طالبات الفصل لم يسكتوا وذهبوا للمديره لكى يكون باقى الامتحانات حصتين .
ثانيا :مستر كرم استاذ الكيمياء الفاضل الزى يعتبر احسن مدرس واحسن استاذ فى المدرسه بيتكلم بضمير ازى يتهان من طالب وهو يراقب عليه فى لجنه ويتطاول عليه الطالب لمجرد فقط ان جزمه مستر كرم لمست جزمتوا الطالب فصل ثلاث ايام فققققققققط ولكن عندما طالب تطاول على المديره رفت رفت نهاااااائى ومستر تانى طالب تطاول عليه رفت رفت نهائى اشمعنا مستر كرم ليه التفرقه دى ليه الظلم ده المستر هيمشى من المدرسه وهو يعد احسن مستر فى المدرسه والمدرسه هتخسر خساره كبيره لو المستر مشى منها
ثالثا:الطابور ده مش طبور لو بجد المدرسه عايزه تتغير يبقئ الطبور طبور مش رجالت مدرستنا شباب ثانوى يفعلون هجوووم عند انتهاء الطابور والبنات منظرهم مش رايحين مدرسه ريحين نادى ولله ريحين نادى ازى المدرسه عايزه تتغير ونص بنات المدرسه بيلبسوا جينز ياجماعه انا نفسى ولله اروح فى درس خصوصى ولا اكلم اى حد اقوله انى فى مدرسه الجامعه يبصلى نظره احترام الوحشين فى المدرسه ملوثين سمعه المدرسه
اتمنى ان الكلام ده يوصل لمديره مدرسه الجامعه وال موافقنى الرأي اتمنى انوا يعلق ويعطينا رأيه

تعاونوا لتكوين مدرسه بمعنى الكلمه
صفحة 1 من اصل 1